Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2010-01-20

Tingėjimo teorija

Publikuota: Šitą užskaitau

Aš, pavyzdžiui manau, kad turbūt nėra situacijos, kurioje pakankamai noro turintis žmogus negalėtų išsisukti iš to ko nemoka/nenori/tingi tuomi, ką mėgtsta ar bent jau iš bėdos gali padaryti. Pavyzdežiu galiu pasirinkti šiandien dieną.

Pusmečiams artėjant į pabaigą ir visiems zyziant pas mokytojus, kad kaip nors pakeltų pažymį ar leistų ką nors atsiskaityti, aš gavau du dešimtus iš sau įprastos veiklos - sėdėjimo prie pc. Nesudėtinga, nors jūs ką.

Dešimtų užuomazgos prasidėjo fizikos mokytojai pasakius, kad tie, kurių netenkina pažymys, gali ją ‘nustebinti’(praeitą savaitę). Stebinimui susiradau tikrai įdomią temą - bangų energija. Tiksliau nė neieškojau, iškart po mokytojos žodžių jau žinojau, kaip ją stebinsiu.

Pirmadienį praleidęs namuose, antradienį jau mokytojai nešiau kompaktą su PP prezentacija. Ar buvo sunku? Atsakysiu vėliau. Nežinia, kaip viskas būtų vykę, jeigu ne dar ankstyvą rytą pradėjusi kirbėti mintis - ‘reikėjo atlikti 69 puslapius geo’(iš esmės mažiau, nes vieną puslapį apie subkultūras jau buvau padaręs, o vieną sukarpiau)

Kas iš to? O gi tas - ‘Tamsta mokytoja, aš jums padariau prezentaciją tokią. Apie bangų energiją. Nu kur iš vandens bangų elektrą gamina’. Nuėjom į mokytojų kambarį su visa geografijos grupe, o pristatymas praėjo stebėtinai sklandžiai(įskaitant ir tai, kad kelių milisekundžių tikslumu suspėjau žodį ‘fizika’ pakeisti į žodį ‘geo’ iki ateinant mokytojai). Sutapimas, bet išjungus paskutinę skaidrę mokytojos žodžiai buvo maždaug tokie: ‘o ko nebuvo tos naujos elektrinės, kur Škotijoj atidarė neseniai?’. Mokytoja parodė man ją internete, kur visa info ir t.t. buvo lietuviškai.

Kvailas būčiau, jei nepasinaudočiau, ar ne? ‘Pridėk tą elektrinę, ir parašysiu aš tau pažymį, galėsi pratybų nenešti’,- prisiminkime, kad iš esmės pažymys už tas tris raides: geo. Žinoma, negalėjau atsisakyti potencialų dvejetą iškeisti į 10. Gal jau atsakyti ar buvo sunku? Dar šiek tiek ne. Ar lengviau būtų buvę keverzoti žemėlapius ir diagramas?

‘Laba diena, tamsta mokytoja, atnešiau jums prezentaciją, kaip sakėt su daug nuotraukų, ir mažai teksto. Ir dar video yra. Dariau apie bangų energiją, bet, žinokit, šiandien ryte dar vieną naują elektrinė radau Škotijoje neseniai atidarytą, bet apie ją neparašiau.

<…>

Tai gerai, atnešiu rytoj papildęs’

Pastebit, kas atsitiko? Dabar jau fizikos darbas(o taip pat ir pažymys) gerėja vien dėl geografijos dešimto. Ir dar prieš fizikos mokytoją vau, kaip aš domiuosi, ir stengiusi gauti geresnį pažymį. Ar sunku gauti geresnį fizikos pažymį, darant darbą geografijai? Papildomų pastangų apskritas nulis.
Ir štai taip vietoj prastų pažymių arba kokių nors darbų mokykloje(su irgi neaiškiais įvertinimais), gauname kažkur penkias valandas prie pc(kurias ir taip prasėdžiu) ir du karantuotus aukštus įvertinimus, kurie pusmečio gale visiem svarbūs.

Moralas manau toks, kad dažnai ne pastangos, o gudrumas ir išradingumas vaidina pagrindinę rolę siekiant gero rezultato. Nepersidirbkit, brangieji.

Patiko (0)


Atgal į: Tingėjimo teorija